Duyuru

Duyuru Module
Collapse

Yazdığım mesaj neden görünmüyor?

Skolyoz Forum'a yazdığınız mesajların içeriği kontrol ediliyor. Kontrol edilen mesajlar, düzenli aralıklarla incelenmekte ve içeriği uygun olanlar yayınlanmaktadır.

Lütfen aynı mesajı göndermeden önce bir süre daha bekleyin. Mesajınız kontrollerden sonra yayınlanacaktır. İçeriği uygun olmayan mesajlar silinir!

-Türkçe dilbilgisi ve imla kurallarına uymayan yorumlar yayınlanmaz.

-Konu başlıkları, içerik hakkında bilgi içermelidir Ben, Selam, Ne yapmalıyım ?, Acil!!!!, Yardım, Önemli, ???, Lütfen Yardım vs.. konu başlıkları içeren mesajlar yayınlanmaz.
Devamını gör
DEVAMINI GÖR

Prof Dr Ünsal Domaniç

Page Title Module
Taşı Sil Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts

  • Prof Dr Ünsal Domaniç

    29 yaşında 75 derece skolyoz ahstasıyım.Prof.Dr. Ünsal Domaniç'e geçen bayram arefesinde muayene oldum.ameliyata karar verdi.çok da umut verdi bana.son zamanlarda ünsal hocaya ameliyat olan arkadaşlar varsa lütfen yorumlarınızı bekliyorum.ameliyattan sonra ağrılar ne kadar sürüyor?

  • #2
    ben 23 yaşındayım 1997 tarihinde ünsal hocama skolyoz ameliyatı oldum 90 dereceydi ve şuan cok iyim ünsal hocama güvenin süper bi ameliyat geçirdim ameliyattan sonra 15 gün ağrı oluyo ama cok hafif ve daha sonrasında hiç bir arın olmuyo herkeze gecmiş olsun

    Comment


    • #3
      ünsal Hoca'nin Hastalari!

      Herkese Meraba.nurcan Ben 22 Yaşindayim.yaklaşik 2.5 Ay önce ünsal Hocaya Muayeneye Gttim.kendisi çok Samimi çok Içten Ve çok Güleryüzlü.bende Duruş Bozukluğuve çok Minik Bi Skolyoz Varmiş.duruş Bozukluğum Için Egzersizler Verdi.skolyoz Içinse çok Minik Bi Skolyoz Ne şimdi Ne De Bundan Sonraki Hayatinda Sana Sorun çikarmaz Kafana Takma Dedi.bu Aralar Ben Duruşumu Düzelttikçe Skolyoz çikmaya Başladi.biraz önce Aradim ünsal Beyi Ve Anlattm Böyle Böyle Diye O Da Dediki Nurcan Hiçbişeyi Kafana Takma Hiç Endişelenme Verdiğim Egzersizleri Yap Ve Söylediğm Tarihte Gel Dedi.bu çarşamba Da Ilk Doktoruma Gidicem Prf.dr.osman Güven Bakalim O Ne Dicek?allah Herkese şifa Versin.

      Comment


      • #4
        Herkese Merhabalar..

        Ben skolyoz foruma yeni üye oldum ve üyelik sebebim Ünsal beyin 12 seneden beri hastası olmam.Annem 1996 yılında skolyoz olduğumu farketti ve beni hemen tavsiye üzerine .Dr.Ünsal Domaniç'e götürdüler.45 derecelik bir eğim olduğu anlaşıldı,6 ay çelik korse kullandım fakat korseyi çıkardığımda tekrar 45 dereceye ulaşıyordu gerileme yerine ilerleme oluyordu ,Ünsal hocam ve ailem ameliyata karar verdiler.Benim hayatımda tanıdığım veya tanıyabileceğim en mükemmel ,hastasını evladı gibi gören ve onu süper bir psikolojiyle ameliyata hazırlayan ender insanlardan birisidir herhalde?Ben Üsal bey olmasaydı bu ameliyatı olmayabilirdim onu çok seviyorum ,1997 Ocak ayında ameliyat oldum ve sağlığım çok iyi .Ben skolyoz probleminden dolayı ameliyat olucak hastalara hiç korkmamalarını ve Ünsal beyin ellerine güvenle kendilerini teslim edebiliceklerini söylemek istiyorum .Çünkü o benim hayatımdaki dönüm noktam.Bir an bile ameliyata girerken tereddüt etmedim ,korkmadım mı?korktum ama ileride kambur olmaktan sağlığımın elimden gitmesinden daha çok korktum.Şimdi sağlığım çok iyi beş yaşında bir kızım var ve sağlıklı bir şekilde hayatıma devam ediyorum.Yapmam ve yapmamam gerekenleri bilerek.Sizi çok seviyorum Ünsal hocam..

        Comment


        • #5
          merhaba,
          benim de 42 derece eğriliğim var. ameliyat olmama karar verildi. fakat çekincelerim var. çünkü bacağımda da kısalık problemi var küçükken olduğum ameliyatlara bağlı olarak. zaten skolyozumun de sebebi bu. bu yüzden bu pazartesi Dr. Ünsal Domaniç'e görüneceğim. ameliyat sonrası toparlanmam keç gün sürer. bilgisi olan varsa paylaşabilir mi? teşekkürler.

          Comment


          • #6
            Prf.doktor ünsal domaniç

            bende size katılıyorum, ünsal hoca gerçekten bu işin ehli ve mükemmel insalcıl bir doktor.istanbulda yaşayan hastaların ona gidipte moral bulacağını düşünüyorum, herkese çok geçmiş olsun

            Comment


            • #7
              Ben 2003 yılında ameliyat oldum, Ünsal Hoca mükemmel biri, hastasının moralini yüksek tutmak için elinden geleni yapıyor ve moral veriyor. Operasyon da çok başarılı geçti, hiçbir sıkıntım yok. Ameliyat olacaklara gönül rahatlığıyla Ünsal Hoca'yı öneririm.

              Comment


              • #8
                Şubat ayında ünsal bey annemi skolyoz ameliyatı yaptı.ameliyatın üzerinden 4 ay geçmesine rağmen ağrıları dinmemesine rağmen ayağında şişlik var ve nezaman geçeceği belli değil .Ameliyatta on adet platin takıldı
                tam anlamıyla iyileşme süreci nedir. ağrıları artık yor azalmıyor iyi olan hastalardan fikir almak istiyorum.şimdiden teşekkürler

                Comment


                • #9
                  Bicirik2 Ekin

                  ben 24 haziran 2008 de ameliyat oldum.doktorum ÜNSAL HOCAYDI.gerçekten müthiş bir doktor.42 derece eğriliğim vardı.ailem çok karamsardı.ameliyat öncesi ünsal hocanın telkinleri hem aileme hem bana moral oldu.surp pırgiç ermeni hastanesinde ameliyat oldum.arkadaşlar ameliyattan sakın korkmayın.hele ki ÜNSAL HOCANIN hastasıysanız!o kadar yaygın bir hastalıkmış ki ben ordayken hergün bu hastalıktan ameliyat olanlar vardı.birbirimize moral olduk.sanıldığı kadar ağrısı olmuyor.bugün 14.günümdeyim.çok mutluyum.birçok hareketi yapmaya başladım.ünsal hocam ameliyattan sonra yüzmeyi önerdi.ben de her zaman olduğu gibi ona güvenerek cuma günü denize gidiyorum.bu sıkıntıdan kurtulmak gerçekten çok güzel.bugün dar tshirt lerimi denedim.hepsi üstüme tam oluyor.başta ÜNSAL DOMANİÇ olmak üzere dr. yasemin hanıma,dr.sewan sıvacıoğluna,dr.armenak beye ve hemşirelere sonsuz teşekkürler....

                  Comment


                  • #10
                    arkadaşlar ünsal hocayı nerde bulabilirim hangi hastahanede çalışıyo ya da özel muayanesimi var bilgi verirseniz sevinirim........

                    Comment


                    • #11
                      merhaba arkadaşlar ben yeni üye oldum.bende skolyoz hastasıyım 19 yaşındayım daha yeni farkettik 1sene kadar oldu 1 senedir gitmediğim doktor kalmadı sürekli egzersiz verip yolladılar egzersizler çok ağrı yaptı benim 30 derece eğim var.ameliyat zaten önermiyolar ünsal beyin hastaları olarak size sormak istiyorum ünsal beyin özel muyahanesimi var yoksa çalıştığı bir hastahanemi bi de ücretlerini öğrenebilirmiyim maddi durumumuzda hiç iyi değil ve doktor 30 lu 40 lı yaşlarda kamburun çıkar dedi çok korkuyorum bana yardımcı olurmusunuz herkese geçmiş olsun

                      Comment


                      • #12
                        merhaba,bende ünsal hocaya ameliyat oldum harika bi insan gerçekten kendisini 5 senedir tanıyorum çok şeker ameliyatımda gayet iyi geçti çok şükür.1,5 yıl oldu.çapada oldum ameliyatımı.ünsal hocada çapada ama özel yeride var bakırköyde.

                        Comment


                        • #13
                          bende ünsal hocaya amelıyat oldum süper bı doktor benımde 42dereceydı ılk aylar agrıların oluyor ama sonradan hıcbıseyın kalmıo süper bir doktor suan cıvılerım ve platınımle cokk mutluyum

                          Comment


                          • #14
                            bakırköyde yazıhanesi var XXXXXmilyon muayene oradan filmre gönderiyor XXXXmilyon çok neşeli güven veren bir doktor

                            Comment


                            • #15
                              Lütfen forum’da fiyat vermeyelim !!!
                              Yardımcı olmaya çalıştığınızı biliyorum ama etik açıdan doğru bulmuyoruz ve fiyatlar sansürleniyor.

                              Her hastada uygulanan tedavi şekli farklı. Yardımcı olmaya çalıştığınız insanların daha çok kafası karışıyor.
                              Bir zaman sonra bu fiyatlar değişiyor ve bizim teker teker yapılan her yorumda fiyatları güncellememiz imkansız.

                              Comment

                              Yükleniyor...
                              X